اس ام اس تولد

بسیار زیبا و جدید اس ام اس تولد

اس ام اس تولد
می آیی
با خواهش این و آن
در پوشش آرزوهای دیگران
می روی
با هزار آرزوی گران
برای خود
نه برای دیگران
تولدت مبارک
.
.
.
.
مسیج تولد
تو پرستوی امیدی مگر از من تو چه دیدی
غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟
با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک
دوستت دارم . . .  ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد

جدید و به روز sms تولد برای دوستان گلم

sms تولد

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک
.
.
.
.
اس ام اس تولد
امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
اگه قابل بدونی
رها از این تن میشم
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من  ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد

مسیج تولد

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک
دوستت دارم
.
.
.
.
پیامک تولد
خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
تولدت مبارک  ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد

برا تولد میتونید زا پیام های جدید زیر استفاده کنید

پیام تولد
دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم سالروز تولدت مبارک.
.
.
.
.
مسیج تولد
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم
تولدت مبارک  ادامه مطلب ...

اس ام اس پرسپولیسی

اینم چندتا sms پرسپولیسی دو اتیشه داغ برا استقلالیا

sms پرسپولیسی
خــوشــتـریـــن رنــگ مـحـبت در وجـود / ای کــه پیـــکــارت تعــصـب می ســرود
بـــا تــو هســتـــم با ای یــــار نفـیـــس / پرسپولیسم پرسپولیسم پرسپولیس . . .
.
.
.
.
اس ام اس پرسپولیسی
هیچکی جلودار تو نیست / نمرهء فوتبال تو بیست
قرمز رنگ پیرهنت / با سرخی خون یکیست . . .  ادامه مطلب ...