اس ام اس خنده دار جدید مرداد ماه ۹۲

صدا و سیما در طی اقدامی مسرت بخش تصمیم به تاسیس بیست و یکمین

شبکه خود با عنوان “شبکه حلزون” گرفت.

این شبکه به منظور افزایش الانتویین و کلاژن و همچنین

کاهش خجالت از پوست به صورت بیست و چهار ساعته

اقدام به پخش تبلیغات “کرم حلزون” خواهد کرد

*

*

*

یه ضرب المثل چینی هست که هنوز اصلش نیومده هر وقت اومد بهت میگم !

*

*

*

توجه کردین هر وقت همه خوابند و میخواید کاری رو بی سر و صدا انجام بدهید

حتی ماهی توی آکواریوم هم مثل فیل نعره می کشه؟

*

*

*

اس ام اس شوهر

از دید دخترا : شوهر چیز مزخرفی است مگر آنکه پیدا شود !




  ادامه مطلب ...

اس ام اس های خفن خنده دارمرداد ۹۲

اس ام اس های خفن خنده دار تیر ۹۲

دلم واسه نسل های بعدمیسوزه….
بایه مشت پدربزرگ ابرو برداشته چیکار میکنن..
نه دروغ میگم نه خداوکیلی دروغ میگم خنده دارترین جوک های آخر تیر 92 )
.
.
.
عکدمی یه طرف!
اوسودیو یه طرف!
مایکروفون رو کجای دلم بزارم ؟
.
.
.

باور کنید ثروت آرامش نمیاره
مثلا منی که ماشینم” پرایده “و گوشیم جی ال ایکسه
فک میکنین آرامش دارم؟؟!!
من حاضر بودم همه چیمو بدم یه لحظه آرامش شمارو داشته باشم
.
.
.

ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ حمل قلیان به نقاط مختلف کشور:))))))))))))))))))



  ادامه مطلب ...

اس ام اس های خفن خنده دار تیر ۹۲

اس ام اس های خفن خنده دار تیر ۹۲

دلم واسه نسل های بعدمیسوزه….
بایه مشت پدربزرگ ابرو برداشته چیکار میکنن..
نه دروغ میگم نه خداوکیلی دروغ میگم خنده دارترین جوک های آخر تیر 92 )
.
.
.
عکدمی یه طرف!
اوسودیو یه طرف!
مایکروفون رو کجای دلم بزارم ؟
.
.
.

باور کنید ثروت آرامش نمیاره
مثلا منی که ماشینم” پرایده “و گوشیم جی ال ایکسه
فک میکنین آرامش دارم؟؟!!
من حاضر بودم همه چیمو بدم یه لحظه آرامش شمارو داشته باشم
.
.
.

ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ حمل قلیان به نقاط مختلف کشور:))))))))))))))))))



  ادامه مطلب ...

اس ام اس های خیانت و نامردی ۹۲

اس ام اس های خیانت و نامردی ۹۲

دانه هایی از عشق کاشتم
و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت
تکرار
و رویش نفرت. …

.

اس ام اس خیانت

.

هرچه ها میکنم
گرم نمیشود خاطرم
بوی تعفن خیانت از دهانم میآید
هــــــــــا….
خاطر من و
خیال تو و
خیل خیانت …

.

اس ام اس خیانت

.

همیشه تاریکی کریه نیست !
آبروی نور را برده این خیانت روشن.


  ادامه مطلب ...

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

با دوستم رفتیم باغ وحش جلوی قفس شیرا وایسادیم

دوستم میگه : شیره؟

می گم : پَـ نَ پَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم

می گه : بچته ؟
می گم : پَـ نَ پَـ این تریاله باید رجیستر شه و فولش کنم تا مال خودم شه !


ادامه مطلب ...