جملات عاشقانه جدید

جملات عاشقانه جدید

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم  عجیب است

------------------------------------------------------

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید!
  ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه دلتنگی

پیامک عاشقانه دلتنگی

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان

کوزه ای پر کرد و رفت

------------------------------------------------------

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی

دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی
  ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه عشقولانه

مصرعی از قلب من

با مصرعی از قلب تو

شاه بیتی می شود

در دفتر و دیوان عشق

------------------------------------------------------

از درون قلب توست جهان چو دوزخ

دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا


تو شعر و شور باران شمالی


دل انگیزی سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی

------------------------------------------------------

نذار که سفره دلت پیش غریبه وا بشه

این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه
  ادامه مطلب ...

اس ام اس های تنهایی کشنده و مردن

اس ام اس های تنهایی کشنده و مردن

در تنهایی هایم نیز به یاد توام

زیرا با وجود شلوغی دورم هم بدون تو تنهایم

------------------------------------------------------

تنهای تنها نیز شوم

بی کس و رسوا نیز شوم

باز هم آرامم

خدا را دارم
  ادامه مطلب ...