اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین

دلتنگی ، پیچیده نیست …

یک دل … یک آسمان … یک بغض … و آرزوهای ترک خورده !



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




روزهای سختی رو میگذرونم

وقتی که نیستی همه چیز تنگ می شود

نفسم

دنیایم

دلم !  



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دلتنگی همیشه همراهم می آید

مثل سایه بی ردپا …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............





دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی

بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشک های لعنتی



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




چه سر به راه است

دلتنگی را میگویم !

از گوشه ی دلم جُم نمیخورد



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




امروز دوبار دلتنگ شدم !

یک بار برای تو و یک بار برای تو

اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم

دوستت دارم و نداری ام !

می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دلتنگی خیابان شلوغی است که تو در میانه اش ایستاده باشی

ببینی می آیند ببینی می روند و تو همچنان ایستاده باشی !



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




من از این منی که

هر لحظه دلتنگ توست مـتـنـفـرم …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




صف می کشند دلتنگی های من چو دانه های تسبیـح به نخ کشیده شده …

چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دلتنگ بودنی شده ام

که دیگر نیست



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




آسمان به آسمان کوچه به کوچه رویا به رویا …

هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود !



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگی هام

خدا خودش می داند چطور مواظب تو باشد

دلتنگی هایم هم خوب بلدند چطور تو را هی به یاد من بیاورند



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو

تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من !



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دلتنگ که شدی ، چشم هایت را ببند …

مثل یک عکس فوری ، فوری ظاهر می شوم …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دوری آزمون دلهاست

یا دلتنگ می شوی یا فراموش …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




امروز که آیینه جوابش سنگ است

در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

هرکس که نداند تو خودت میدانی

آری به خدا دلم برایت تنگ است



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را

تا هموار سازم جاده های آمدنت را



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی رو دوست نداشتم

چه خوب بود اون بی خیالی ها …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




اگه همه آدمهای دنیا کنارت باشن

همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی …



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




بیا قراری بگذاریم

دلتنگ که شدیم با باد و آسمان مهربان باشیم !

آن دو از ما دلتنگ ترند



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




هیچ پروازی به خاطر دلتنگی مسافرش لغو نمی شود



اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
............. khandefa.ir .............




گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود

گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود تا بشکند …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد