اس ام اس جدید 93

چند وقتیست همه دلگیرند از من دلیل میخواهند برای غمگین بودنم

برای ناامید بودنم و برای تلخ شدنم!

نگران نباشید من نه غمگینم ، نه تلخ و نه ناامید!

فقط مدتیست گم شده اند ، دنبالشان میگردم! صبرم …. امیدم ….

نمیدانم در کدام صفحه ی قصه ی سرگذشت نحسم جا گذاشتمشان



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




اینجا من هستم!

نیمکتی چوبی و چتری که بسته است!

دلم تنگ نیست

منتظر بارانم که قطره هایش بهانه ای باشد

برای نمناک بودن لحظه هایم و اثبات بی گناهی چشمانم…  



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




یه وقتایی باید رفت اونم با پای خودت

باید جاتو توی زندگی خیلیا خالی کنی

درسته توی شلوغیاشون متوجه نمیشن که چی شده

ولی بدون یه روزی… یه جایی… بدجور یادت میوفتن که دیگه دیر شده…



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............





خسته میشه!

کسی که جسم و روحش باهم اختلاف سنی داشته باشه!



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




هواشناسی انگار نمیداند

یک گوشه ی شهر هرشب بارانیست



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن!

من خودم هستم وآن حس غریب که به صدعشق وهوس می ارزد



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




خوشبختی یعنی

قلبی را نشکنی

دلی را نرنجانی

آبرویی را نریزی

ودیگران ازتو آسیبی نبینند

حالا برو ببین چقد خوشبختی!



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت درهوایم پراکنده ای

ومن بی هوا ناگهان خیسم ازتو



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




درغمگین ترین لحظات زندگی ام شادم

که کسی نداند چقد غمگینم بی تو



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




عادت ندارم درد دلم را به هرکسی بگویم

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکرکنند نه دردی دارم نه قلبی



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




اگه روزی بی من تنها شدی تو دنیات

اگه نبود مث من کسی فدای غم هات

اگه دلت شکستو هم نفسی نداشتی

یادت بیاد روقلبم چه ساده پاگذاشتی



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




در دلم آرزوی آمدنت می میرد

رفته ای اینک

اما آیا باز برمیگردی؟

چه تمنای محالی!

خنده ام میگیرد!



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




مث جون کندنه زندگیم و تمام لحظه هام

منم وبغضامو اشکامو درد تنهایی هام

منم وحس بی کسی و از غم پرپرشدن

این یه حقیقته تلخه که دارم از پا در میام



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




کوچه‌های علی‌ چپ برفی اند

آهسته بروید



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




ای غریبه

این همخواب تو همش تو خواب منه …‎



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




تنهایی را باور کردم

چقدر دیگر دلم کسی را نمی خواهد



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




بگذار دیوانه صدایم کنند

بگذار بگویند مجنون فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را از زمانی که اسم مرا دیگر صدا نزدی از یاد برده ام



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




کاش میدانست که جزئیات چشمانش

کلیات زندگی من است



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




دیگر از این شهر

می خواهم سفر کنم

چمدانم را بسته ام

اگر خدا بخواهد امروز میروم

نشسته ام منتظر قطار

اما نه در ایستگاه روی ریل قطار



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




خــــــدایـــا دلــــــم را آنانی می شــــــکنند

که هرگز دلــــــم به شکستــــــن دلشان راضــــــی نمی شود



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




هیچ حرفی ندارم اما تادلت بخواد

دوستت دارم



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




با اینکه ازم دوری

اما هر وقت دستمو میذارم روقلبم میبینم سرجاتی



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




ضربان قلبم

باتو:_\/_\/_\/_\/_

دورازتو:_\_\_\_\_

بدون تو:______



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




چه سربه راه است

دلتنگی را می گویم

از گوشه ی دلم جم نمی خورد



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




بعضی اسمس ها

عجیب به آتیش می کشه دل رو

وای به دستی که نوشته اش

صد وای بر دلی که تجربه اش کرده



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




برایت بد نبود

نسخه ایی که پیچیدم

هر روز بخوان و از بر کن

تو دوام می آوری هر روز را تنهایی

اما تنهایی دوام نمی آورد هر روز را با تو



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




چقدر عالیست

وقتی کسی هست 
به او که فکر می کنی
آنقدر گرم می شوی

که یادت میرود که خیلی وقت است فصل پاییز شده



اس ام اس جدید 93
............. khandefa.ir .............




من و کوچه ها هنوز انتظارت را می کشیم

همه بود و نبود من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد