جوک های بامزه و جالب 93

یه سوال چرا اکثر سریالای ترکی داستاناش بر مبنای این جمله س که:
دوست داری با دوست من که دوست داره بادوست تو دوست بشه دوست بشی
واقعا چچچچچچچچچچچچرا

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

مـرد بـاس صـبح کـه از خـواب پـا میـشـه عـربـده بکشـه عــــــــــــیــــــــــــال !!! مـاچ صبـحـگاهـی مـن کــو ؟؟؟؟؟؟؟ ^_^

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


آخه این زیبایی به چه درد می خوره ...
.
.
.
.
زمزمه های یه دخدر بعد از خوردن ماکارونی :دی   ادامه مطلب ...

فک و فامیل ما داریم؟!!

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه

میگم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم !

میگه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن







فک و فامیل ما







به مامانم میگم میخوام یه خونه جدا بگیرم و مستقل بشم

میگه برو … برو مستقل شو … برو ایدز بگیر !!!  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار په نه په!

سر کلاس معارف بودیم

وسط امتحان کتاب باز کردم

بغلیم گفت تقلب می کنی؟

گفتم پ نــه پ دارم درس می خونم







پ نه پ







رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم

یارو میپرسه نذریه؟

میگم پ ن پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش  ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری 93

سلام

از شرکت شیر پاستوریزه مزاحمتون می شم

عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده

لطفا سریعا یک عکس جدید بفرستید







می خواستم شمع باشم و تا آخر عمر برات بسوزم

ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد  ادامه مطلب ...

جوک های خنده دار جدید 93

اعتراف میکنم :از بس ساعت یک و دو نصفه شب میخوابم،یه بارم که ساعت ده شب خوابم میگیره ،فکر میکنم مریض شدم

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


بچه ها بعضی ها می گن با احساسات من بازی نکن .منظورشون چیه؟
.
.
.
من که به احساسات کسی اصلا دست نمی زنم چه برسه باهاش بازی کنم..
.
.
مواظب احساسات خود باشید..

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

علامت اختصاصی پوسورچی 賽義德 ب دخترایی هم ک زیاد آراش میکنن باید بگی خوشـــــــــــگلــــــــهــــــــــــ بعد ک برگشت نیگات کنه بگی قیافت شبیه پــــــــــــشــــــــگلــــــهـــــــــ دخترا سوسیس تفاهم نشه ها0__o  ادامه مطلب ...