اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک

تو ماه را دوست داری

من ماه هاست که تو را …



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم

بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم  



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............





نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ …

دنیا هم ارزانی خودشان !



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




حکایت بارانی بی امان است

این گونه من دوستت می دارم

بند نمی آید !



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴ ﺒﺎﺭﻡ

ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




من می تونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




این روزها بدجور به تو آغشته ام

از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند !



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

باید بسنده کنم به رویای دیدنت



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




حکایت عشق من به تو

حکایت عشق آسمان به زمین است

گرچه از هم دورند و به هم نمیرسند

اما گاهی دل آسمان میگیرد و برای زمینش دلی سیر میبارد



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




در دیده ما نقش رخ دوست اگر نیست

یادش به دلم لحظه ای ازسینه جدا نیست

درسینه بی کینه ی ما نقش تو جاریست

هرچند که در دیده ما جای تو خالیست



اس ام اس عاشقانه سری رومانتیک
............. khandefa.ir .............




بنام دوگل بهشت

یکی عشق و دیگری سرنوشت

به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت

مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد