اس ام اس جدید سری تیر 93

بی بهانه به خاطرم می آیی

شاید همین باشد معنای عزیز بودنت



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




تو هیچ چیز کم نداری

برای همه چیز من بودن  



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




هر روز تو را می بینم

گوشه ی اتاق ایستاده ای و به من لبخند میزنی

باورکن رویای بودنت هم زیباست!



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............





نیمکت باهم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستنم باش



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




از ” تـــو ” دلـگیـــر نیستــــم

از دلـــم دلـگیـــرم کــــه بی وفاییت را صبــــورانــــه تحمل کرد



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




یه وقت هایی آدم اینقدر تنهاست

که دوست داره یکی صداش کنه حتی اشتباهی



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ

ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﻫﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




بدون تو مدت هاست که دیگر خوش نمی گذرد

فقط می گذرد…



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




برای خیانت هزار راه هست…

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




از آش روزگار چنان دهانم سوخت

که از ترس “آب یخ”را هم فوت می کنم…



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




باختی در کار نیست…

ما برای دوستان واقعی جانمان را ریسک می کنیم…

“خیالی نیست” یا می بریم یا میمیریم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




شب آرام میگذرد

و من تنها با یاد تو نشسته ام

اگرشب هم بگذردم ن از یادتو نمی گذرم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




همه چیز داشت خوب پیش می رفت

تا اینکه بزرگ شدیم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




در زندگی یک مرد مخدری هست به نام  زن

نبودنش ، دوریش ، قهرش ، خماری میاورد

آب می کند ابهت مرد را…



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




دست هایم نمی رسند تا ستاره آرزوهای محال را برایتان بچینم

آنچه از چیدن ستاره برایم مهم تر است

رویای ناب آرزوهای شماست

آنرا برایتان می خواهم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




کاش می فهمیدی قهر می کنم تا دستمو محکم تر بگیری

و بلندتر بگی بمون نه اینکه شونه بالا بندازی و آروم بگی هر طور راحتی



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




روزگار نبودنت را برایم دیکته می کند

و نمره ی من باز صفر می شود هیچ وقت نبودنت را یاد نمی گیرم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




چیزی ویرانگرتر از این نیست که دریابیم

فریب همان کسانی را خورده ایم که باورشان داشته ایم…



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




بیادتم!

حتی اگر قرار باشد

شبی بی چراغ درحسرت یافتنت تمام دنیا را قدم بزنم



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




لعنت به اون کسی که وقتی بهش محبت می کنی

خیال میکنه بهش احتیاج داری



اس ام اس جدید سری تیر 93
............. khandefa.ir .............




من را بی وفا خطاب می کنند

ولی ای کاش می‌گفتند که من بی وفای کدام باوفا هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد