اس ام اس عاشقانه گریه دار 93

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست

پس برخیز تاچنین مردمی بگریند !



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




با هم بودنمان برای همیشه ماندنی است

گیرم که نباشم گیرم که نباشی!

خاطره ها را که نمی شود انکار کرد!  



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




به یادت هستم

حتى اگر دنیا با تمام بازى هایش بخواهد سرگرمم کند



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............





پیام ها گاه گاه می باشند

اما یاد توست که تا ابد ماندنی ست



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




خیالم راحته که اگر زمستون بیاد من سردم نمی شه

من دوستانی دارم که دمشون خیلی گرمه



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




این گونه زندگی کن

ساده اما زیبا

مهم اما جدی

متواضع اما سربلند

و عاشق اما عاقل



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




همیشه یادتون باشه دوستای خوب محدودن

اما دوستای خوب دنیای نا محدودن



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




دعا می کنم

حسین ضامن دعاهایت

عباس مشکل گشایت

سجاد مرهم دردهایت

و مهدی زهرا سایبان دلت باشد

آمین



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شی

نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی

رفیقم تا ته دنیا



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




امید گفت‎:‎من میرم کار کنم

موفقیت‎:‎گفت من همراهتم

بی خیالی گفت‎:‎من می شینم راحت باشم

بدبختی گفت‎:‎منم همراهتم

“پس با امید کار می کنیم و تلاش تا به موفقیت برسیم‎”‎‏



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




به یاد تنهایی ام افتادم که

هیچکس سکوتش را نشکست “جز خیال تو”



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




لبخند تو تمام تعادل شهر را به هم میریزد

تو بخند من شهر را دوباره می سازم



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




منتظر باش متوقف نباش

تأمل کن معطل نکن

صبور باش بیخیال نباش

سرسخت باش لجباز نباش

ساده باش ساده لوح نباش

صبور باش گستاخ نباش



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




شتاب کن شتابزده عمل نکن

بگو آره نگو حتمأ

بگو نه نگو هرگز

بگو  برات میمونم نگو برات میمیرم



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




این دل منه

دیدیش؟

ندیدی؟

خب نبایدم ببینی آخه واست یه ذره شده!‏



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




کودکی را دیدم گریه میکرد

و میگفت کسی بامن بازی نمی کند

ته دلم گفتم تو بزرگ شو

ببین که چه بازی هایی روزگار با دلت می کند



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




بدتر از درد عاشقی زخمی ست که

خاطره ها بر دل آدم ها می زنند



اس ام اس عاشقانه گریه دار 93
............. khandefa.ir .............




هرچه داشتم برایش رو کردم

اما نامهربان ” اسیر ” نشد “سیر” شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد