استاتوس خنده دار اسفند 92

معدل این ترممو حساب کردم دارم

الانم دازم وسایلمو جمع میکنم راهی بشم سمت افق ...

آدم به دست خودش محو بشه بهتر از اینه که به زور محوش کنن !

------------------------------------------------------

فکر کنم دارم بابا میشم

الان چند شبه بیدار میشم کولرو خاموش میکنم !
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و عاشقانه

آنهایی که حرف برای گفتن کم دارند

درد برای نگفتن زیاد دارند ...

------------------------------------------------------

خودمو بغل میگیرم و میگم : غصه نخور ...

شاید درست نشه ولی تموم که میشه !
  ادامه مطلب ...

اس ام اس های کوبنده و تیکه دار

شما گرچه واژه محترمی ست

ولی تو شدن لیاقت می خواهد !

------------------------------------------------------

پشیمان می شوی از رها کردنم

همچون کودکی که در شلوغی بازار دست مادرش را ...
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه خاطره

تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که

پاره شده دوباره به هم می دوزیم

در صندوق خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست

------------------------------------------------------

هنوز هم وقتی باران می آید

تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست

شاید دست های من را هم به دست های تو برساند
  ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و ناراحتی

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی

که خودت هم بدانی در راه نیست ...

------------------------------------------------------

این همه نامه های مرا به آتش نکش

خون بهای دل من زیاد است !
  ادامه مطلب ...