اس ام اس و جوک خنده دار توپ 94

jok3
بچ بین آیفون ٧ و گلکسی s6 کدومو انتخاب کنم
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من از آینده اومدم

******ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ :
ﮐﻠﯿﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻋﺸﻖ ﻭﺭﺯﯾﺪﻥ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ .
ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﺁﺭﻩ ﺧﺐ !
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﺐ ﭼﺮﺍ ﮐﻠﯿﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻥ ؟
.
.
.
.
.
.

.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﻬﻠﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﻮﺩ

******

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﯿﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﯾﻪ ﻣﺴﺎﻟﻪ
ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﮔﻔﺘﻢ ﺟﺎﻧﻢ ﭘﺪﺭ
ﮔﻔﺖ ﻫﯿﭽﯽ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ” ﺗﻮ ﻫﻢ ﺁﺩمی  

******

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ …
.
.
.
.
.
ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎ ﭼﺮﺍﻏﺎﯼ ﻣﻮﺩﻣﻢ ﻫﺴﺘﻦ !
ﯾﻌﻨﯽ ﻧﺒﺎﺷﻦ ﺩﻕ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﭼﺮﺍﻏﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﻮﺩﻣﯽ
ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮕﺮﺩﺍﻥ ….
ﺑﻠﻨﺪ ﺑﮕﻮ ﺁﺁﺁﺁﺁﻣﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻦ

******

خیلی مشتاقم بدونم اون بدبختِ خودشیرینِ سه نقطه ای که میگفت :
اجازه؟ مشق ها رو نمی بینید؟

الآن چه پخی شده !!

******

بابام اومده نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم !
الان دو ساعته دارم زندگی نامه مشاهیر ایران رو میخونم
واقعا کشورمون عجب مشاهیر برازنده ای داره…!!!!

******

بهترین راه حل سحر خیزی :
شب سه لیوان آب بخور و بخواب
مثانه شما رو رأس ساعت 5 صبح بیدار میکنه 

******

نحوه پسته خوردن ایرونی جماعت :
همزمان یکی در دهان ، یکی در دست دیگری ، و دیگری هم تحت نظر

******

اگه طرفت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری !!!

******

در آرایشگاه:
خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟
قابل نداره همون ده تومن
( یک ماهه بعد )
خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟
قابل نداره همون دوازده تومن
( یک ماهه بعدش )
خب اصغر آقا چقدر تقدیم کنم؟
قابل نداره همون پونزده تومن !!!

******

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد