استاتوس خنده دار فیسبوکی 93

اینایی که هر جا میرن می گن «میخوام چاق بشم نمی تونم»
نمی خوان چاق بشن ، فقط میخوان چاقا رو بسوزونن

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

پسر چیست؟
یک انسان مظلوم و تنها زمان به دنیا آمدنش می گویند
حال مادرش چطور است؟
موقع عروسیش می گویند چه عروس زیبایی
و موقع مردنش می گویند بیچاره زنش

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

من اگه دو دقیقه به پایان عُمرم مونده باشه
یه سر میرم تو خونه ی این همسایه بغلیمون....
ببینم تو این چند سال با دریل رو دیوار داشته چیکار میکرده   ادامه مطلب ...

جوک خنده دار 93

اس ام اس ضد حال به مردا

 دلیل اساسی که باعث میشه آقایون به مسائل کاریشون فک نکنن:
۱. فکری ندارند.
۲. کاری ندارند.

*

*

*

یکی از کارای شیطانیم اینه که وقتی دوستام شماره دانشجویی و رمزشونو بهم میدن تا نمرشونو ببینم، بعد از دیدن نمرشون میزنم رمزشونو عوض میکنم و بهشون نمیگم که بلند شن برن دانشگاه پیش مدیر گروه…  ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار 93

میگم همین طور پیش بره تو تبلیغات تلویزیون سوسن خانوم و ناری ناری و از اینا پخش کنن دروغ میگم عایا؟؟؟؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

اغا این دهه شصتی یاهم بازاری واسه خودشون وا کردنا
تی وی تبلیغ میکنهده شصتیا یادتونه؟؟
اینطور که معلومه دهه شصتیا یه مشت ادم الزایمری بودن....   ادامه مطلب ...

طنز نوشته های خنده دار 93

شماهام وقتی بچه بودین مامان باباتون بهتون میگفتن اگه دستتون رو از پنجره ماشین بیرون کنید کامیون میاد میزنه دستتون قطع میشه ؟ یا فقط پدر و مادر من با روح و روان من بازی می کردن ؟

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

عاقا من موندم کدوم یکی درسته ؟؟؟ اگه میشه راهنمایی کنید :
هفده
هوده
هیفده
هیوده

اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی
اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﻢ ﺗﺎ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻗﺎﻧﻊ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ یکی دﻭ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ !   ادامه مطلب ...

جوک خنده دار فیسبوکی 93

اس ام اس زناشویی
من نمیگم زن بشینه خونه ظرف بشوره ، خب پاشه تو خونه ظرف بشوره !
یه همچین آدمه دموکراتیم من …

اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی
اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من یه رب طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم 

اس ام ای حال به هم زن ضد حال
اﻭﻥ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ ، ﻣﻦ ۳ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﯿﺶ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺑﻮﺩ … گفتم در جریان باشی !

اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی  ادامه مطلب ...