اس ام اس عاشقانه سری جدید

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست  



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............





بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من

شاید تو بیایی !



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …

من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




فرقی ندارد …

شرق یا غرب …

شمال یا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …



اس ام اس عاشقانه سری جدید
............. khandefa.ir .............




تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد