اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

ASHEGH1

مشتی آب از کف دریا بردار

مشتی خاک از کویر

قلبی دیگر قالب بزن

و در سینه ام تعبیه کن

برای عشق تو “یک قلب کافی نیست !“

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه،قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

ای کـــــــاش همه به جایی برسیــــــــم که هر روز بگوئیــــــــم :

ای فردا ، هر چه می توانی کن که امروز را به تمامی زیسته ام !  

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

سرت گرم است ، مزاحمت نمى شوم

اما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات

میشــه یه جمله که میکوبن تو صورتــــت

“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

خیلی ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﮐـــــــﻪ “ﺑﯽ ﺗــــــﺎﺑﻢ”

ﺩﻟـــــــﻢ ﺗــــــــﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ !

ﻭ ﯾﮏ ﻫــــُــﻞِ ﻣﺤــــﮑﻢ . . .

ﮐـــــﻪ ﺩﻟﻢ ﻫــُـــﺮّﯼ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ . .

ﻫﺮ ﭼـــــﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻠﻨﺒﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﺍ. . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

آن روزها صدای تو در گوشم میپیچید و خوابم میبرد…

این شبها صدای تو در دلم میپیچد و بیدارم میکند…

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

تو چه ساده می روی و …

من چقدر دوستت دارم هایی که بست نشسته بر گلویم!

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

صدا میکنم ” تو ” را

این ” جانی ” که میگویی جانم را میگیرد!

نزن این حرف ها را دل من جنبه ندارد . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد