اس ام اس زیبا 93

آنقدرخـسته ام که حاضرم

سـرم را روی تکه سنگی بگذارم و بخوابم

اما به دیوار وجود بعضی ها

که بارها بر سرم آوار شدند تکیه ندهم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




طلب دارم از زندگی

تمام آرامشم را

مرگ که دیگر حقم بود …  



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




این روزا دیگه هیچ چیزی رو شرح نمی دم

فقط می کِشَم!



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............





ای کاش روزهای دلتنگی من هم

مثل دوست داشتن های تو کوتاه می شد



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




قاب عکس نیستم آینه ام

به کسی نمی چسبم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




وقتی می رفت گفت تو را هم می برم

گفتم کجا؟

گفت ازیادم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




شوخی شوخی به من خندیدی

ولی من جدی جدی گرفتارت شدم

تو شاید شوخی شوخی منو فراموش کنی

ولی من بی تو جدی جدی میمیرم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




فیس بوکم درد منو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




شب ها وقتی می خوای بخوابی

می بینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه

اینجاست که می فهمی تنهایی



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




خیلی خوبه کسی رو داشته باشی که

بی منت بغلت کنه

بی منت باهاش درد و دل کنی

بی منت باهات گریه کنه

بی منت پشتت باشه

بی منت دوستت داشته باشه

بی منت رفیقت باشه …



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




در حسرت ِ آغوش ِ تو هستم بغلم کن

از عطر ِ بـَـر و روی تو مستم بغلم کن

کی گفته که قراره دور از تو بمونم

من با احـَـدی عهد نبستم بغلم کن



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




کاش یه نفر بود وقتی بغض می کردم

می اومد بغلم می کرد و می گفت:

گریه کنی می کشمتا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد