اس ام اس زیبا 14 تیر 93

بیگانه شدی دوست

حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

ما را نه در این غمکده عمری باقیست

تا خرده نفس هست پیامی بفرست



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم

یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم  



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




سخت است

فراموش کردن کسی

که با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم !



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............





گاه گاهی یادم کن

نترس تنهاییم واگیردار نیست



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




به سلامتی تنهاییم

که هر وقت بهش خیانت کردم

بازم اومد سراغم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




آنلاین که می شوی

انگشتانم به لکنت می افتند



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




گفت به درد هم نمی خوریم

اما او هرگز نفهمید من او را برای دردهایم نمی خواستم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد

وقتی تو را بی همتا آفرید



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




هیچ کجا هم جاییست

همانجاییست که بی تو می شود بود



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر ؟

پای عشق که در میان باشد دلتنگی دمار آدم را در می آورد



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




باور کن خیلی حرف است

وفادار دست هایی باشی

که یکبار هم لمسشان نکرده ای



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




تا می رود خشک شود عرق قلبم

دوباره نامی از تو و بازهم تب می کند قلبم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




خنده دار است ، نه ؟

که تو هی مرا دور بزنی

و من دلم را خوش کنم

که در محاصره ی تو هستم



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




پــــلاک

کوچـــه حـــتــــی آدرس

خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده یــــاد تــــــــــــــو

در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های

این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی

پـــیــــدا می کـــنـــد



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




به گمانم یادت پنجره احساسم را می کوبد

چرا که در دلم هوای دلتنگی بپاست



اس ام اس زیبا
............. khandefa.ir .............




یادت پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد