اس ام اس غمگین و عاشقانه

آنهایی که حرف برای گفتن کم دارند

درد برای نگفتن زیاد دارند ...

------------------------------------------------------

خودمو بغل میگیرم و میگم : غصه نخور ...

شاید درست نشه ولی تموم که میشه !
  
------------------------------------------------------

بهار دارد مى آید

ترسم اما از نرفتن سردى توست !

------------------------------------------------------

خلاصه بگویم ماجرا از آنجا شروع شد که

در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او عشقش را ...

------------------------------------------------------

همه چیز آرام است ولی دل من استثناست ...

------------------------------------------------------

همه چیز تقصیر تو نبود

من هم مقصر بودم که احمقانه باور کرده بودم بودن در عین نبودنت را ...

------------------------------------------------------

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ

ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﻲ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ

ﮐﻪ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻣﻲ ﺧﻨﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ ...

--------------------------- اس ام اس غمگین ---------------------------

بالای قبر خود نشسته ام ، زار میزنم :

چرا هر روز مرا می کشید ولی خاکم نمیکنید !؟

------------------------------------------------------

کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود !

------------------------------------------------------

مثل “رعد و برق” هیچکس ما را با هم ندید !

------------------------------------------------------

تا تو را غرق در خاطراتت کنن :

یه آهنگ پیشواز ...

دو خط شعر ...

کمی هوای بهاری ...

یک وجب پیاده رو ...

یه جاده خلوت تو حوالی خونتون ...

دو کلمه حرف ...

بوی یه عطر خاص ...

همه و همه کافیه برای اینکه تو چند ساعت وسط اتاقت دراز بکشی

و خیره بشی به سقف ، یک آه بلند بکشی و توی دلت بگی :

سلامتی خودم و این همه صبرم

و صدای بارون بشه آرامش دهنده ترین آهنگ اون روزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد