اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا


تو شعر و شور باران شمالی


دل انگیزی سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی

------------------------------------------------------

نذار که سفره دلت پیش غریبه وا بشه

این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه
  
------------------------------------------------------

همه می گن آسمون آبیه اما من می گم قهوه ایه

چون چشم های تو آسمون منه

------------------------------------------------------

عمریست که ویران شده ام

ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

من اسیر شب طوفان شده ام

------------------------------------------------------

دوثت دارم رو با (ث) نوشتم

تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم

------------------------------------------------------

اس ام اس جدید

------------------------------------------------------


به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟

گفت کسی که دلش زندانی دیگریست

------------------------------------------------------

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

های های دل دیوانه من پنهانی است

------------------------------------------------------

لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین

------------------------------------------------------

زندگی کردن من مردن تدریجی بود

آنچه جان کند تنم

عمر حسابش کردم

------------------------------------------------------

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد