جملات عاشقانه جدید

جملات عاشقانه جدید

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم  عجیب است

------------------------------------------------------

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید!
  
------------------------------------------------------

دوستت دارم

رازیست که در میان حنجره ام دق می کند وقتی که نیستی !

 

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

 

دوری از این دیده اما باز یادت می کنم

حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت غم حصار خنده هایم را شکست

باز هم از انتهای دل صدایت می کنم

------------------------------------------------------

توکه با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

اگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

------------------------------------------------------

من تنها هستم

اما یادم باشه تنها من نیستم

------------------------------------------------------

چه معامله ی ناشیانه ای بود

آن همه نازی که من از تو خریدم

------------------------------------------------------

روزی می شود که

برگ برنده ات دل می شود اما تو دیگر حاکم نیستی

------------------------------------------------------

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

------------------------------------------------------

دست هایت را زیر تنهاییم ستون کن

که من از آوارگی بی تو بدون می ترسم

------------------------------------------------------

به سراغ من اگر می آیی دگر آسوده بیا

چند وقتیست که فولاد شدست چینی نازک تنهایی من !

 

-------------------------- جملات عاشقانه ----------------------------

 

پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند

آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند

شادم تصور می کنی وقتی ندانی

لبخندهای شادی و غم فرق دارند

------------------------------------------------------

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

فردا شد و باز هم گفتی فردا

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف

یک هیچ به نفع دل تو تا فردا

------------------------------------------------------

نافم را که بریدند فاصله ها شروع شد !

آری از همان زمان شروع شد بی تو بودنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد