اس ام اس های تنهایی کشنده و مردن

اس ام اس های تنهایی کشنده و مردن

در تنهایی هایم نیز به یاد توام

زیرا با وجود شلوغی دورم هم بدون تو تنهایم

------------------------------------------------------

تنهای تنها نیز شوم

بی کس و رسوا نیز شوم

باز هم آرامم

خدا را دارم
  
------------------------------------------------------

تمام آرزوی من برایت این است

تنها نشوی

 

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

 

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست

غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی

بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

------------------------------------------------------

نیمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم

تو دلیل نشستن باش

------------------------------------------------------

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

 

-------------------------- اس ام اس تنهایی ----------------------------

 

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان

 شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

------------------------------------------------------

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی

در خانه ی ما آمد آن پادشه خوبان

آن پادشه خوبان ‌داد از غم تنهایی

------------------------------------------------------

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای تو که سال ها منتظر در زدنت بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد