اس ام اس ویژه عشقولانه

مصرعی از قلب من

با مصرعی از قلب تو

شاه بیتی می شود

در دفتر و دیوان عشق

------------------------------------------------------

از درون قلب توست جهان چو دوزخ

دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت
  
------------------------------------------------------

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

که هیچ وقت نجات پیدا نکنی  !

------------------------------------------------------

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم

بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

 

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

 

دیروز میمردند و فراموش می شدند آرام آرام

امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم

------------------------------------------------------

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست

اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

------------------------------------------------------

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند !

------------------------------------------------------

در این دنیا که حتی ابر نمی گرید به حال ما

همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

------------------------------------------------------

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد

------------------------------------------------------

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است

 دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد