پیامک عاشقانه دلتنگی

پیامک عاشقانه دلتنگی

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان

کوزه ای پر کرد و رفت

------------------------------------------------------

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی

دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی
  
------------------------------------------------------

با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم

لحظه هام پر می شه از تو وقت غم خوردن ندارم

 

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

 

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

------------------------------------------------------

جمله معـشـوق اسـت و عاشـق پـرده‏اى

زنده معـشـوق اسـت و عاشـق مرده‏اى

چون نباشـد عـشـق را پـرواى او

او چو مرغى ماند بى ‏پـر واى او

------------------------------------------------------

و من هنوز عاشقم آنقدر که می توانم

هر شب  بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر

همه را فراموش کنم

 

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

 

=======>

نوک فلش رو بگیر رو به قبله !

به این قبله اسیرتم

------------------------------------------------------

کلمه دوست بسیار کلمه بزرگ و زیباییه :

د : دل دریایی

و : وفاداری

س : سعادت یکی شدن

ت : تایی که هیچوقت نباید بین من و تو باشه

------------------------------------------------------

تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی

اگر قلبی صدف باشد ، میان آن تو پنهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد