اس ام اس عاشقانه دلتنگی


 اس ام اس عاشقانه دلتنگی 

 

حکایت عشق من به تو

حکایت عشق آسمان به زمین است

گرچه از هم دورند و به هم نمیرسند

اما گاهی دل آسمان میگیرد و برای زمینش دلی سیر میبارد
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 

در دیده ما نقش رخ دوست اگر نیست

یادش به دلم لحظه ای ازسینه جدا نیست

درسینه بی کینه ی ما نقش تو جاریست

هرچند که در دیده ما جای تو خالیست  
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

بنام دوگل بهشت

یکی عشق و دیگری سرنوشت

به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت

مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت
 
 
 

عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا

نه نه مثل آدم به هوا
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را

هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

میان مشغله هایم گم شده ام

ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

قرمزتر از خونی

عزیزتر از جونی
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

تو را با ط دسته دار مینویسم

تو با همه فرق داری !
 
 
 
   ========اس ام اس عاشقانه========
 
 
 
 

مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

همسفر خیلی مهمه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد