اس ام اس عاشقانه دوست دارم


 اس ام اس عاشقانه دوست دارم 


گفت : دوستت دارم
گفتم : دوستت ندارم
این دروغ به آن دروغ در !


   ========اس ام اس عاشقانه========


دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد

   



   ========اس ام اس عاشقانه========




ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ
ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ…



   ========اس ام اس عاشقانه========




اینجا رادیو “دل” است
صدای مرا از عمق “قلبم” میشنوید
این یک SMS نیست، یک “احساس” پاک است که میگوید
“فراموشی در مرام ما نیست”



   ========اس ام اس عاشقانه========




اگه دیدی کویرم
بیایی جون میگیرم
اگه دیدی بهارم
تو قلبم تو رو دارم



   ========اس ام اس عاشقانه========




نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود
فقط دوستت دارم همین



   ========اس ام اس عاشقانه========




توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است !



   ========اس ام اس عاشقانه========




سخت ترین کار دنیا
بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری



   ========اس ام اس عاشقانه========




آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست



   ========اس ام اس عاشقانه========




او ضمیر مفرد غایب نیست
او همه دنیای من است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد