اس ام اس عشق و عاشقی

  اس ام اس عشق و عاشقی   

یک خاطره از تو برای من مانده

فقط یک خاطره. . .

خنده وقت رفتنت . . . !

------------------------------------------------------

درست است که اشتباه از من بود

اما سوء تفاهمی بود که دهانم که هیچ

تمام بدنم را سوزاند از آش نخورده!

بدان که هر موقع که عزم آمدن کردی فکر دیر بودن را نکن

من با آغوشی باز تو را به سینه می فشارم
  
------------------------------------------------------

زیاد از حد خود را تحت فشار نگذار

بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش رانداری…

------------------------------------------------------

دود اگر بالا نشیند کسرشان شعله نیست

جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

خدایا

درانجماد نگاه های سرداین مردم

دلم برای جهنمت تنگست!

------------------------------------------------------

پیشتر ها عشق زیباروى بود

جارى و آرام مثل جوى بود

آه اماعشق هامان زرد شد

گرمى کاشانه هامان سرد شد

روزهاى غرق نیلوفرگذشت

غصه آمد آب هم ازسرگذشت

آه اگریک لحظه دل یارى کند

قلب هامان هم وفادارى کند

من تمام شب صدایش می کنم

باشقایق آشنایش میکنم

حیف اماقلب هامان خالى است

عشق هامان چون خزان شالى است

------------------------------------------------------

کاش توى جاده هاى زندگى

خنده هم از گریه سبقت مى گرفت

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست

------------------------------------------------------

میدونی غربت یعنی چی؟

یعنی ازصدا و نگاه کسی که دوستش داری ، دورباشی

------------------------------------------------------

شب را دوست دارم

چرا که در تاریکى چهره ها مشخص نیست

و هر لحظه این امید در درونم ریشه میزند که

آمده اى! ولى من ندیدمت

------------------------------------------------------

دو چیز ازیاد آدم ها نمیره

دوستای خوب و روزهای خوب و یه چیزی همیشه به یادگار می مونه

روزهای خوبی که بادوستان خوب گذشت!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد