اس ام اس عاشقانه توپ

اس ام اس عاشقانه توپ

یک فلاسک چای و یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است

و تنها یک دوربین ، تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم …

اینست تمام دغدغه های مردی که از وصیت کردن بدش می آید !

------------------------------------------------------

ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه

نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر

زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ

مرا یاد بگیر ...
  
------------------------------------------------------

صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من !

------------------------------------------------------

بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست ...

------------------------------------------------------

روز همان شب است

و شب همه ی روزهاییست که تو نیستی

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

من بی تو تمام میشوم

و با تو تمام

------------------------------------------------------

می شود تو ماهی قرمز باشی

و من تنگ بلور ؟

------------------------------------------------------

نمیدانم چرا وقتی دلم هوایت می کند نفس کشیدن فراموشم می شود

انگار دلم تاب هوای دیگری را ندارد

------------------------------------------------------

عشق فریب بزرگی است

اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست

------------------------------------------------------

دل چشمانم طاقت ندیدنت را ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد