اس ام اس غمگین عشقی

سردش بود

دلم رابرایش سوزاندم

گرمش که شد

با خاکسترش نوشت

خداحافظ
-
------------------------------------------------------
-
تو کز نجابت صدها بهار، لبریزی

چرا به ما که رسیدی همیشه پاییزی؟

ببین! سراغ مرا هیچ‌کس نمی‌گیرد

مگر که نیمه شبی غصه‌ای غمی چیزی
  
------------------------------------------------------
-
اگر زنبور عسل میدونست که وقتی نیش بزنه می میره

هیچ وقت نیش نمیزد

کاشکی ما ادم ها هم خبر داشتیم

که نیش زبونمون ممکنه بهترین ها رو ازمون بگیره
-
------------------------------------------------------
-
زمان هایی هست

که تمام عاشقانه ها هم می تواند

خلاصه شود در یک عبارت :

به درک
-
------------------------------------------------------
-
نشسته ام خسته شدم دیگر قایق نمی سازم

پشت دریاها هرخبری میخواهدباشد باشد

وقتی خبری از تو نیست قایق می خواهم چکار؟

مرا همین جزیره ی کوچک تنهایی هایم بس است
-
------------------------------------------------------
-
این همه جا تو بدنم هست

حتما باید میومدی دلمو می شکوندی
-
------------------------------------------------------
-
وقتی رفت

گفت شاید برگردم

رفتنش مرا نمی آزارد

شایدش دردناک است
-

-------------------------- اس ام اس غمگین ----------------------------

-
گمان می کردم قانع باشی

و به شکستن دلم اکتفا کنی

نه این که ...

فستیوالی از دروغ به راه بیاندازی

و در آخر بگویی:

من می روم ...

تا تو اذیت نشوی بهترین من
-
------------------------------------------------------
-
اگه یه روز ورق زدی دفتر خاطراتتو

یادت بیاد قلب منو می شینه چشم به راه تو

آره برو ولی اینو بدون اینجا یکی می مرد برات

باور نکردی عشقشو اگه قسم می خورد برات
-
------------------------------------------------------
-
نه به اون عشقو امید و آرزو

نه به این جنگ و جدال و گفتگو

نه به اون گریه و دوستت دارمو دلتنگی

نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی

نه به دلبستگیات

نه به ایت خستگیات
-
------------------------------------------------------
-
تنهایی خیلی سخته وقتی چشام به راهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها می مونه دستم با این دل شکستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد