اس ام اس دلتنگی عاشقانه جدید

قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است

چه کنم  که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو

بودن برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت
.
------------------------------------------------------
.
نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم

بگو بامن دوباره راز مستی را که بی تو

به یک دنیا شقایق دل نمی بندم
  
------------------------------------------------------
.
سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی

آره بازم منم همون بهونه همیشگی

فدایه مهربونیات چه می کنی با سرنوشت

دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت
.
------------------------------------------------------
.
بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو

اگه نیای می ترکه خونش می افته پای تو
.
------------------------------------------------------
.
اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

بگو دیگه

زیاد فکر نکن امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده
.

--------------------------- اس ام اس دلتنگی ---------------------------

.
اگه می دونستی چقدر دلم برات تنگ شده

پیش خودت می گفتی:

وااااااااااااااااااااااااای بمیرم چقدر دلش برام تنگ شده!
.
------------------------------------------------------
.
دلم از دوریت پاره شد
.
.
.
حالا دوختمش تنگ شد
.
------------------------------------------------------
.
چقدر این روزا گامبو شدی

می پرسی از کجا فهمیدم ؟

خوب معلومه چون هر روز دلم داره برات تنگ تر می شه
.
------------------------------------------------------
.
می دونی چرا بعضی شب ها زود صبح می شه؟

آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ می شه
.
------------------------------------------------------
.
دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد