جوک و لطیفه توپ

خیلی دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
من همیشه حیواناتو دوست داشتمD:





.





به حیف نون میگن والیبال چه ورزشیه ؟
میگه : مدل شدیدتر بازی “نزارین بادکنک زمین بخوره” !
  


.




میدونی نبات کیلویی چنده؟نمیدونی؟نقل چی؟نمیدونی؟
.
..
...
....اشکال نداره ازقدیم گفتن خرچه داندقیمت نقل ونبات!؟





.




اقا دهه ی هشتادی ها که شدن گودزیلا که هیچ،این دهه ی نودی ها باید چی بشن؟؟؟؟؟




.




دقت کردین یکی یه تیکه میندازه از خنده روده بر میشی ، بعد واسه
دوستت که می خوای خاطرشو تعریف کنی میبینی اصلا خنده نداشت
کلی ضایع میشی !



همه چی آرومه من چه قد پولدارمـــــ
یه پرایدو دارم به خــــــودم میــــــــــــــــــــبالم
پســــــــــــــته میخورم من روزی ده بیست کیـــــــــلو
میارم گوشیم و راحـــــــــــــــــــــــــــــت از جیــــــــــــب بیرون





.





دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من؟
پسر: یعنی برگردم؟
دختر: نه، فقط پرسیدم!




.





آقا من شکایت دارم!
چرا این گوشی های جدید ((((((((((هوشمند)))))))))) جی ال ایکس از جیب راحت در نمیان؟!یعنی من گول خوردم؟!آیا؟!






.




از گدایی پرسیدند: «چرا گدایی می‌کنی؟» گدا جواب داد: «برای این که پولی به دست بیاورم و محتاج مردم نباشم.»





.




یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه ، کسی به اون صورت یادش نیست !
حتی خود چینی هام فراموشش کردن ، چه برسه به من که واستون بگم ، اما خیلی اموزنده بوده





.





هر وقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن........
.
.
.



.
.
من با جدیت تمام تو دسکتاپ هستم و دارم رفرش میکنم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد