اس ام اس عاشقانه و احساسی

می خواهم غزلی را برای پرواز بهانه کنم

و پرواز را برای رسیدن به تو

و تو را بهانه ی زندگی

------------------------------------------------------

دیــوانــه ام مــی کــنــد

فــکر اینکه زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد

لـطـفــا تــا زنـده ام بمان
  
------------------------------------------------------

چه شوری می زند دلم وقتی در چشم دیگران

اینقدر شیرین می شوی

------------------------------------------------------

چقدر دوست دارم

با خیال راحت یک نفس عمیق بکشم

نفسی که پر باشد  از بوی آرامش وجود تو ...

------------------------------------------------------

گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار ... یک بار از یاد ... یک بار از دل ... و یک بار از دست ...

------------------------------------------------------

نمی دانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت در هیچ فرهنگ لغتی پیدا نمی شود

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست

------------------------------------------------------

هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم

اما خاص بودن عشق تو

مرا هم خاص کرد

------------------------------------------------------

وقتی گرمای نگاه تو نیست این می شود حال و روز زمستانی من

سرماخوردگی های پی در پی  تب و لرز های بی پایان ... !

------------------------------------------------------

بعد از مـرگـم

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد