اس ام اس خداوند سری جدید

خدایا
دستم به آسمانت نمی رسد
اما تو که دستت به زمین می رسد
“ بلندم کن “

 

 

 

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم / خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست . . .
  
 

 

 

پروردگارا
به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم و دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم . بینش ده تا تفاوت ایندو را دریابم . مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند . . .

 

 

 

چه زیبا خالقی دارم
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که میخواند مرا ، با آنکه میداند گنه کارم . . .

 

 

 

خدایا یک دل پررازجویم
خدایا صبح یک آغازجویم
خدایا خسته ام از بال بی پر
خدایا بال یک پرواز جویم . . .

 

 

 

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌ کنم ببخش . . .

 

 

 

خدایا برمن مهر کردن را عطا کن / مهر و محبت خود رحمتت را عطا کن
خدایا مرگ را خود خواهم آموخت / بر من زیستن در خانه ات را عطا کن . . .

 

 

 

خدایا به من تلاش در شکست ، صبر درنومیدی ، رفتن بی همراه ، فداکاری در سکوت ، خدمت بی نان ، مناعت بی غرور ، عشق بی هوس و دوست داشتن بی آنکه دوست بداند روزی کن . . .

 

 

 

گفتم خدایا همنشینم باش

گفت : من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند !
گفتم چه آسان به دست می آیی ؟!
گفت: پس آسان از دستم نده !

 

 

 

خدایا !
سنگین آمده ام و با کوله باری از گناه ، سبک بازم گردان !
خدایا !
سبک آمده ام و با دستهایی تهی ، سنگین بازم گردان !

 

 

 

خدا را شکر از آنچه به ما دادی و آنچه به ما ندادی مصلحت دانستی
سپاس آفریدگار که بزرگترین وداناترین ومهربانترین هستی
بنده شکرگزار خودت را در غربت هم تنها نمی گذاری . . .

 

 

 

خدایا
به هر که میوه سنگین عشق می‌ دهی
شاخه وجودش را میشکنی
تو خود مرهم شاخه شکسته ما باش . . .

 

 

 

گرفته غم گریبانم خدایا / من از این غم گریزانم خدایا
یکی در دل برای من نمانده / چرا امشب پریشانم خدایا
برای که بنالم من ز سینه / دل پر خون که خواهانم خدایا
قلم با دل در این دفتر نویسم / شدند تنها رفیقانم خدایا . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد