اس ام اس عاشقانه گذشتن

بهار من مرا بگذار و بگذر

رهایم کن برو دلدار و بگذر

من عادت می کنم اینجا به غم ها

مرا پر کن از این اجبار و بگذر

------------------------------------------------------

توی دنیایی که قلبا

هر کدوم یه جا اسیرن

کاش به فکر اونا باشیم

که از این زمونه سیرن
  
------------------------------------------------------

من مرده ام

به نسیم خاطره ای

گاهی تکانی می خورم

همین

------------------------------------------------------

رد پای زرد پاییز

باز میون لحظه هامه

قطره های سرد بارون

دوباره رو گونه هامه

ابرای سیاه غصه

آسمونمو پوشونده

دیگه خورشیدی ندارم

داغ تو اونم سوزونده

------------------------------------------------------

من ماندم و حلقه طنابی در مشت

با رفتن تو به زندگی کردم پشت

بگذار فردا برسد می شنوی

دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت

--------------------------- اس ام اس عاشقانه ---------------------------

اولین خنده ز بی دردی بود

آخرین گریه ز بی درمانی

------------------------------------------------------

خاطرات آدم مثل یه تیغ کند می مونه که رو رگت می کشی!

نمی بره اما تا می تونه زخمیت می کنه

------------------------------------------------------

خسته ام از لبخند اجباری

خسته از حرف های تکراری

خسته ام از آدم های تکراری

خسته از محبت های خالی

------------------------------------------------------

همانند پلی بودم برای عبورت

به فکر تخریب من نباش

رسیدی دست تکان بده

من خود فرو می ریزم

------------------------------------------------------

کلاغ جان ...

قصه من به سر رسید ...

سوار شو ...

تو را هم تا خانه‌ات می رسانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد