اس ام اس تبریک تولد 93

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
خیلی دوستت دارم


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


تولد تکرار امیدواری خداوندی است ،
یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

  

♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک :-*


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .

پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


زمستون فصل تولد توست
میخونم فقط بخاطر تو...
دل من دیگه آروم نداره
توروخواسته دیگه راهی نداره
تولدتــــ مبارکــــــــــــ


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


هر سال وقتی زمستون با ماه بهمنش میاد هزارن شهاب به سمت زمین هجوم میاورن
از خودم می پرسم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن...؟
و امسال فهمیدم اونا به بیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کردتا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه...
تولدت مبارک تنها بهونه زنده بودنم


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


برای دل خودم
سخته بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی
جایت هنوز در میان دعاهایم است گرچه جایی در قلبت ندارم
تولدت مبارک عزیزترینم


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست....


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو
دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره
شب تولدت باز مثه پارسال
بی قرارم بی قراریم مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده این بار
تولد همه زمستونی ها مبارک


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


همه واسه تولد عزیزانشون هدیه میدن،من هیچی به فکرم نرسید چی بهت بدم،مرغ عشقمو که خیلی دوسش دارم روز تولدت آزاد کردم.
یه دونه خودم،تولدت مبارک


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


گـــذشت کردن یه دختر و پسر فروردینی دوحالت داره:
اونقدر براش عزیزی که ازاشتباهت میگذره
یا اونقدر ازچشش افتــادی
که ازخــودت و اشتباهــت،با هم میگذره.


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولدت مبارک ....


♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس تبریک تولد ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦


برای روز تولدت مهربانیم را در حریر واژه ها پیچیده ام، این هدیه ام به توست از من بپذیر ودر لحظه های تنهاییت روی تمام مهربانیم حساب کن...
.
.
.
ازخودم واسه کسی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد