جوک خنده دار

آدم وقت نمیکنه به خودش برسه اون وقت میگن آدم به آدم میرسه … در عجبم !!!

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

خیلی از خواننده ها رو باید بهشون پول داد ک آهنگ جدید ندن بیرون ، حق السکوت یعنی … والااااااااا !

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

کودک درونم هفته دیگه نامزدیشه اونوخت خودم یه نیمه گمشده هم ندارم !
  
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

بعضیا تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست ، میری سمتش ازت فرار میکنه ، ازش دور میشی دلش هواتو میکنه !!!
چه غلطی کنم من ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

امروز تا چه ساعتی بازین ؟
بهترین سوال برای فرار کردن از دسته فروشنده ها …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …
رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!!”

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

لذتی که در شکار پشه با دست هستش در شکار آهو با تفنگ نیست …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

ﻣﻦ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﯾﻪ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺟﻤﻊ ﻭ ﺟﻮﺭ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ ﻭ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ !!!
البته ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺍﺵ ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯽ کنن ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﯿﺸﻦ ﻣﯿﺎﻥ و ﻣﻦ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻢ ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮﺩﻡ ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

لعنتی این صحفه آیپد چقدر زود کثیف میشه …
متوجه شدید من آیپد خریدم یا بیشتر توضیح بدم ؟


♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

این چند روزه بس که با کامپیوتر کار میکنم قاط زدم …
امروز قوری از دستم افتاد کف آشپزخونه ؛ داشتم دنبال ctrl+z میگشتم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد