اس ام اس دوست دارم عاشقانه

دوستت دارم
گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



خسته ام
از تـــــو نوشتن
کمی از خود می نویسم
این منم که دوستت دارم
  


اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



تا دیروز
هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



تلخترین حرف : دوستت دارم اما
شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون می کند



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



دوست داشتن ات ، هــوس نیست
کـه بــاشـد و نبــاشـد
نفــس اسـت
تا بــاشم
تا باشی



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم
امـــــــا
کــــســـی هستم
کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار ازدال تا میم بگویم ، بگذار بگویم که دوستت دارم
دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم



اس ام اس دوست دارم عاشقانه
-------------------- khandefa.ir --------------------



بــه ارتفــاع ابــدیــت دوستــت مــی‌دارم
حتــی اگــر بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه
از لــذت گفتنــش امتنــاع کنــم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد