استاتوس عاشقانه غمگین

وقتی رفتی
نه بزار مثبت فکر کنم
وقتی آمدی برایم فاتحه بخوان



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



همه چیز سر جای خودش هست
چیزی تغییر نکرده
تنها تویی که جایت خالیست
  


اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



دلم شور میزند
میترسم صبح که بیدار میشوم
از قاب عکست هم رفته باشی



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



من که جز تو کسی را ندارم
ولی چرا تو را هم ندارم ؟



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



کاش هنوز بچه بودیم
لااقل شب ها عروسک بغل می کردیم تا خوابمان ببرد
حالا گوشی را و یک دُنیا انتظار …



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



جز تو آرزویی در دل ندارم
ای کاش دلی هم نداشتم تا اینگونه آرزو به دل نبودم



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



این زندگی به یک تو نیاز دارد ،
خواهش می کنم پیدا شو …



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



حرفها سه دسته اند :
دسته اول : گفتنی ها
دسته دوم : نوشتنی ها
و دسته سوم : قورت دادنی ها
دو تای اول سبکت می کنند ، سومی سنگینت …



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



نیستی
و من پرم از لحظاتی که مملو از توست …



اس ام اس دپرس بودن
-------------------- khandefa.ir --------------------



فیزیک بعدها ثابت خواهد کرد که در نبودن ها و ندیدن ها و نداشتن ها
جاذبه برای کشیده شدن اشک به بیرون بیشتر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد