اس ام اس های غمگین عشقی

ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند
ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که
خســــــــته تر از آنم که زندگی کنم
ساده کنار میکشم
هرچند پای من هیچ وقت در میان نبود



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



تنها که باشی
گاهی آرزو می کنی یک نفر اسمت را صدا کند
حتی اشتباهی
  


اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



بــه سلامتـی اونایـی کــــه از تنهایـی شونـــه  که الان تو بی اس ام اس پلاسن
وگــــــرنه الان بایــــــد کنار عشقــــــــشون می بــــــــودن



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



ممکنه من بهت بگم
بذار به درد خودم بمیرم
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



خوش بحالت آسمان
بغضت که می شکند همه خوشحال می شوند
بغض من که می شکند
همه می گویند: چته باز



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



عادت دارم هَــــــر روز
جــــــــــایِ انگشــــــــــــتانم را
از روی شیشــــــــه یِ مانیتور پاک کنم
آخــــــــر نوازش کردن عکــــــــــس هایَت عادَت شده برایم



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



نــــــــــــــــه مــــــــــــــژده ای
نــــــــــــــه مســــــــیحا نفســــــی
و نــــــــه آمــــــــدنی
ایــــن شــــــــــــد کــــه بــــه فــــــــال بی اعتــــــــــــقادم



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



تازه عادت کرده بودم که تو تنهایی بمونم
ولی وقتی تورو دیدم
دیگه گفتم نمی تونم
تازه عادت کرده بودم که باشم تنهای تنها
تاکه دیدمت
دلم گفت تویی اون عشق تو رویا
تازه عادت کرده بودم



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



هیشکی نتونست جاتو بگیره
دلی که واسه تو میمیره°
هیشکی نتونست بمونه
فقط اینو خدا می دونه
بدون تو من می میرم
پای این عاشقی گیرم
عشق تو توی وجودم
همه ی بود و نبودم



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



تا با تو خندیدم اسبت رو زین کردی
با این منه ساده تو بدترین کردی
گفتی که عاشق شد بگذار بتازم من
هرجور دلم می خواد اونو بسازم من



اس ام اس های غمگین عشقی
-------------------- khandefa.ir --------------------



تا با تو خندیدم خود را خدا دیدی
از نسل خاکی ها خود را جدا دیدی
یک لبخند  فقط یک لبخند
بود اشتباه من  تنها گناه من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد