اس ام اس تنهایی تیکه دار

رابطه هایی که تنهایی دلیل شکل گیریشون میشه
عاقبتشون دوباره تنــــــــــــــــهایی میشه…



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



عشــــقت شوخــــی زیبایی بود که با قلــــــب من کردی
زیبــا بـــــود امّا شوخی بــــود
حالا تو بی تقصیری
تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



با همه بوده است
عجب هرزه ایست  این تنهایی
  


اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد
یک بار قسمت کردم، چندین برابر شد



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



وقتی حالت بده روحت بی پناهه
میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



تنهایی را ترجیح می دهم
به تن هایی که روحشان با دیگریست



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



نمی دانم دوستش دارم یا نه؟
با هم قدم میزنیم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟
تنهاییـــــم را



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



باور کردم تنهایی را
چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



نه اینکه زانو زده باشم
نــــــــــــــــــــــــــــــــــه
فقط تنهایی سنگین است



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم تا تنـها شــــــوم
یک روز من بی تـــو، یک عمر تنهاییست



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت:
تنها آمده ام
تنها می روم
یه وقتایی حتی برای ساعتی یا دقیقه ای کم می آوری
دل وامانده ات یک نفر را می خواهد
اه لعنتی دوست داشتنی…نه میتونی بگذری
نه میتونی



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



از آنسوی تنهایی
از آنسوی بغض
از آنسوی باران
کسی صدایم میکند
تو بگو … بروم یا بمانم؟



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



دلم می خواست با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریم
دل بکنیم از این قفس، برای هم بال بذاریم
سر بذاریم رو دوش هم ، برای هم گریه کنیم
با همه مهربون باشیم ، برای هم گریه کنیم



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



وقتی به تو فکر می کنم
جاده می آید
وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی
تو و جاده در تنهایی من همدستید



اس ام اس تنهایی تیکه دار
---------- khandefa.ir ----------



دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش را از سکوت
پودش را از تنهایی
همین است که خریدار ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد