اس ام اس جدایی سنگین

من زبان برگ ها را می دانم
مثلا خش خش یعنی امان از جدایی
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



آن روز که تو رفتی از آن سو
و من هم از این سمت
دنیا به دو پاره شد
به سویی و به سمتی
  


اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



از روزهای رفته نگو
روزهای مانده را تعریف کن
با چند ماه خداحافظی کنم
به چند خورشید سلام
تا بیایی  ؟



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟
گفتم بر آورده شدن آرزوی تو
ولی ندانستم آرزوی تو جدایی از من است



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



آنـــــقــدر پـُشــت سـرت آب ریخــتــم
کــه تـمـام کـوچـه سـَبـز شــد
پـــس چـِـرا نـیـامـدی ؟



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



هوای بوی تنت را کرده ام ، می دانی
پیراهن جدایی ات بدجور به قامتم گشاد است



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



همه یهویی ها خوبن :
یهویی بغل کردن
یهویی دیدن
یهویی سورپرایز کردن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست داشتن
یهویی عاشق شدن
اما امان از یهویی رفتن !



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است
به ویرانی لانه اش فکر نمی کند



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



ابراهیم که نیستم می گذاری می روی
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد



اس ام اس جدایی سنگین
---------- khandefa.ir ----------



رهایم کردی چرا که برهنگیت را نجوییدم
بوسه هایت را نطلبیدم و طعم گس گناه را نچشیدم
رهایم کردی چرا که عشق ورزیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد