استاتوس فیسبوکی خنده دار 93

داغونم نه اینکه برام اتفاقی افتاده باشه ولی میدونم خیلیا از دوری من چه رنج و عذابی میکشن هه هه هه

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

میدونید فرش قرمز چرا قرمزه؟
معلومه دیگه بخاطر تواضع و افتادگی و غناعت(قناعت،غناعط،قناعط) قرمزهاست!
کلن موجودات زیرپایی هستن

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

اقا ما اب حوض شماشیر موز!!! اقا ما تقویم جیبی شما موسسه ژیو فیزیک!!! اقا ماعلوم اول راهنمایی شما فیزیک تکمیلی!!!  

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

بچه ها من از روزای جمعه متنفرم اخه خیلی تنهام اصن حس میکنم خستم چایی مو عوض کردم فایده نداشت ولی میخوام پولامو جمع کنم تن تاک بخرمبنظرتون تنهاییم برطرف میشه عایا؟!

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

سلامتی تموم عاشقا که قهوه ای کردن ملتو با عشقشون
والا به همین موکت زیر پام قسم....

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دیروز داشتم با یه دهه هشتادی گردو شکستم بازی میکردم
اون گردو من شکستم
اون فندق من شکستم
اون شیشه من شکستم
اون خاک تو سر خنگت شیشه رو نمیشکنن که می کشن
من 
و اینانند آینده سازان این مرز و بوم

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

دختره نوشته بی شعور کیست؟ بی شعور همون خریه ک دوستت داره اما نمیاد بهت بگه پسره زیرش کامنت گذاشته من خیلی بی شعورم خیلی

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

آقای خاص شوخیه بزرگی بود که
 با موسیقی ایران شد

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم
اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شُ میدم!

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

ﺩﺧﺘﺮ داییم ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ
ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ  ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟
ﻣﯿﮕﻪ  ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ! بابا الان افتادم کف اتاق دارم فرش ها رو میجوم!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد