استاتوس خنده دار فیس بوکی 93

وقتی میخوام برم دستشویی یه جوری درو دیوار نگامیکنم
انگاردنبال قاتل میگردم بااصلحه…اصن خخخخ وضعی!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دیروز پسر عموم تصادف کرده بود…گفتن بیمارستانه حالشم خیلی خرابه،بردنش ICU…
منم بدو بدو رفتم بیمارستان ببینم حالش چطوره؟
یه دفه پرستاره گف:آقا کجا با این عجله؟
گفتم:انتهای راهرو سمت چپ دیگه:|  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


آقا ما یه عمو داریم بعضی اوقات خالی میبنده یخ مجلس وا شه دیشب رفتیم خونشون این گفت یادش بخیر جنگ جهانی دوم بود ما هم سرباز من اومدم خوشمزگی کنم گفتم رفته بودید سرباز رایانو نجات بدید اما متاسفانه عموم راست میگفت
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه دکتر گفته دندت شکسته خوب نیست تو پارک بخوابی به بابات میگم تو خونه رات بده(:

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


یارو میره مهمونی بعد میوه زیاد میخوره طوری که دهنش کاملا پر میشه و جای هیچی نداره…..یکی از اون طرف بهش میگه:انگشت بکن تو دهنت یه کم فشار بده تا بره پایین…..چند بار اینو بهش میگه…..طرف هم کل میوه رو که میخوره شاکی میشه میگه:باغت آباد همش میگی با انگشت با انگشت ، خب اگه جای یه انگشت داشت که یه خیار میذاشتم توش………خخخخخخخخ
لایک=به نظر من خوب جوابشو داده
لایک=خاک تو سرش
لایک=از جلو چشمام خفه شو

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


هیچ وقت حسرت سه تا چیز رو نخورید:
۱٫قیافه
۲٫تیپ
۳٫جذبه

ما که داریم به کجا رسیدیم؟؟
والا :))

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



توی ایستگاه اتوبوس بودم ۲نفر داشتن باهم درمورد خرید اکانت…….. صحبت میکردن..یکیشون که وارد تر بود به دوستش گفت:اگه میخوای اکانت بخری حتما از سایتی بخر که اسم مدیرش adminباشه!!!!!!! خیلی معروفه !چند جا اسمشو دیدم!فک کنم هکر باشه!!!!!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



۲afm
اعلام کرد دیگه هیچ اهنگی نمیخونه چون:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از وقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترا حل شده

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



مورد داشتیم طرف رفته نمایشگاه کتاب دنبال دختر خوب

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



چیزی که کامران هومن تو آهنگشون میگفتن:
دوست دارم دوست دارم با همه ی غم ها و اشکاش
چیزی که من میگفتم:دوست دارم دوست دارم با همه ی اعلام و اشخاص(:

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



این پاکسان بود که به سلامت خانواده می اندیشید؟!!
چند وقتیه ازش خبری نیست یعنی دیگه نمی اندیشه
من نگرانشم بدجوری

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد