جوک های خنده دار فیسبوکی 93

دختره میگه: هر پسری وارد زندگیم میشه اونی نیست که میخوام!
بهش میگم: درد تو خوبه، من هر دختری رو تو خیابونم میبینم لامصب
همونیه که میخوام ..! :|

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


یکی از خاطرات دهه شصتیا
رفتن به مدرسه حتا در صورت بارش سنگ از آسمونِ!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

عاقا یه مدت ایرانسل به من اس ام اس نمیده
من نگرانشم یعنی نکنه یه چیزیش شده.... ^__^  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

انقدر تو فیلمای ایرانی به بازداشتی ها و زندانیا خوش میگذره که آدم هوس میکنه یه خلاف ریز کنه و بره گوشه هلفتونی آب خنک بخوره !

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

بزرگترین فانتزی من اینه که نمیرم و ببینم روزی رو که آدما هرجوری که جلوم نظر میدن پشت سرمم همونجوری باشن

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


عاغــا بعضــی ها هــم هستنـــد وقتــی جــوک میگــن بایــد در آخـــر تکلیــف شنــونده رو هـــم مشخـــص کنـــد کـــه آیا بخنـــدِ یا گریـــه کنِ؟
جـــون مـــن دروغ میگــــم؟
لایک: نـــه والا. مثـــلا همیـــن خــودت اگـــه ایــن کــارو کنــی عالــی میشــــه ^_^
من: چـــشم :-(

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

نه خداوکیلی من یه سوال دارم!!!
این سوراخ هدفون هایی که گذاشتن رو عابربانک ها به چه درد میخوره؟؟؟
اصلا تا حالا تو کل ایران یک بار ازشون استفاده شده؟؟؟ کی میاد هدفون به اینا وصل کنه و بذاره تو گوشش؟؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

شرایط مجری شدن در ایران
1.داشتن روحیه اعتماد به عرش
2.خود با مزه پنداری
3.روحیه جلف و سبک بازی
4.توانایی در قهقهه زدنهای اسمان کر کن
حتی در بعضی موارد سیبیل قیطونی هم مشاهده شده

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


اغا بعد این که امتحانات ترممون تموم شد هر روز از خواب که پا میشدم یه راست میرفتم سراغ کامپیوتر تا ببینم نمره هامون اومده یا نه بعد چن هفته و کم کردن 10کیلو بخاطر حرص حرس حرث خوردن بلاخره نمره تحلیل اومد حالا زنگ زدم به دوستم میگم نمره تحلیل اومده برگشته میگه ببین من چند شدم رفتم نگاه کنم دوباره زنگ زده میگه ببین دادا اگه پاس کردم بگو اگه افتادم بهم نگو استرس میگیرم................اخه یکی نیس بش بگه اگه من بهت زنگ زنم که معلومه افتادی
حالا من]]]
سایت{}}}}}}}}}}}
دوستم||||||||||||||

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


سلامتی رفیقی که دو شب خواب دید با رفیقش دعواش شده شب سوم دیگه نخوابید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد