طنز نوشته های کرکر خنده 93

به مخاطب خاصم گفتم ما مثل دو تایر ماشین هستیم هیچوقت به هم نمیرسیم اونم گفت باشه یعنی هنوز تو کفم این جمله رو چطوری درک کرد

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

یه گروهی هستن بعد از امتحان دور هم جمع میشن جوابارو چک میکنن
و با هم بحث میکنن و به کتاب رجوع میکنن و اینا …
فقط یه جمله : بهشون نزدیک نشید !

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


فقط یه دانشجوی ایرانی میتونه از یه جزوه 15 صفحه ای 30 صفحه خلاصه برداری کنه :))  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

پشت ﯾﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ :
.
.
.
.
.
.
.

.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﭘﺸﺖ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﻣﺘﻦ ﺑﻨﻮﯾﺴﻦ؟
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ |:
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﮕﺮﺩ ﺧﻮ
ﻻﻣَﺼّﺐ (((((:

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


این قدر که اینجا بهم گفتن بیشتر تلاش کن استاد راهنمام گفته بود تا حالا دفاع کرده بودم مقاله ام هم چاپ شده بود ..

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


ینی خاااااک تـــــو ســـــر ایــــن نیمه ی گمشده ی من!!
الان معلوم نیس با کدوم پسری دوسته، غیرتم بهیچوجه قبول نمیکنه .. دستم بهش برسه خفش میکنم!!
دختره آشغالِ اَن، مطمئن باش طلاقت میدم!!
اصـــــن همون بهتر ک گم شه کصافط!!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

تازه با یه پسره دوست شدم همون روزه اول نه گذاشته نه برداشته میگه من خیلی گیرمیدمو هرجامیری بایدازمن اجازه بگیری ازاونروزم همش تهدیدم میکنه که بهم دروغ بگی میکشمت.بعد هنوزدوستیمون به هفته نکشیده میخاد بیادخواستگاری.راسته میگن شوهرکمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


به غضنفر میگن یه شعر بگو؟!!!
میگه: چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا چه جورابی بپوشم که ندهدبوی تورا
میگن نه نثر بخون؟!!!!!
میگه:ای رفیق با وفا هرشب دعایت میکنم گر ندارم زانتیا فرقون به نامت میکنم
خخخخخخخخخخخخخخخ

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


بابام گلوش میخارید موقع ناهار ،گودزیلای 6 سالمون (دادشمه) بهش میگه:
آب نمک ریز تو گلوت قار قار کن!
من:...!!!
بابام:...!!!
داداشم: :)

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

مورد داشتیم دختره واسه بالا پایین کردن شیشه ماشینش کلاچ میگرفته!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


به سلامتی ما مجرد ها که هر روزمون مثل روز قبلیمونه و منتظریم که نیمه ی گشدمون بیاد نمک بهمون بزنه تا از کپک زدن مون جلوگیری کنه...کجایی نیمه گمشده من دارم فسیل میشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد