جوک خنده دار 93

مادر من عزیز دلم....
من نه شلخته ام نه اتاقم ریخت و پاشه
فقط دکوراسیون اتاقم با بقیه یکم متفاوته

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

انقد بدم میاد ازینایی که میخوان یه چیزی بگن نقطه چین میزارن میان صد متر پایین تر مینویسن
خوب هرچی داری همون بالا بگو دیگه اه
چرا اینجوری نگاه من میکنین؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


همچین ﻣﻮﺭﺩی ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻭﺭﻭﺩﻱ 93 ﺭﻓﺘﻪ حراست دانشگاه ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻧﻴﻮﻣﺪﻩ ﺗﻮﭖ ﺑﺪﻳﻦ ﺑﺎﺯﻱ ﮐﻨﻴﻢ  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

اقای پلیس بخدا قسم این خانم خواهرمه تورو خدا بزارید بریم....
پلیس عزیزم من که گشت ارشاد نیستم، من مامور راهنمایی رانندگی هستم
این خانم مادرتون هم که باشن نباید دوتایی پشت فرمون بشینید!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

فکر اقتصادی خوب زده به سرم
میخوام برم خارج یکی از کلیه هامو بفروشم دلار بگیرم
بیام هم یه کلیه بخرم هم یه بنز کوپه

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دور هم نشسته بودیم که یهو برق رفت منم که می خواستم سکوتو بشکنم گفتم حداقل این تلویزیونو روشن کنید حوصلمون سر رفت
هیچی دیگه مجبور شدم ماشین مرده کِشی خبر کنم جنازه ها رو ببره....
خو مگه چی گفتم؟؟؟؟؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

یادش بخیر قبلا به بچه های کوچیک می گفتن فرشته الان می گن بچه
طفلکیا چی بودن چی شدن والا!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

بچه مون داش بازی می کرد کلش محکم خورد به دماغ بابام
بابام آخخخخخخخ
مامانم سره بچم داغون شد
بابام دماغه من داغون شد
مامانم خب به من چه که دماغ تو تو آفسایده
بیچاره بابام تو افق محو شد
هنوز ازش خبری نداریم

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

حاضرم شرط ببندم، سرعتی که تتلو آهنگ میده بیرون، از سرعت نور بیشتره....

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

مهمترین فانتزیم اینه که کاربر هلوترشیده رو ببینم ازش بپرسم اگه هلویی پس چرا ترشیدی؟ اگرم ترشیدی پس چرا بخودت میگی هلو؟ واقعا چرا هان؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

یه سوال فنی هوای دو نفره دقیقا چه هواییه؟؟؟ ابریه؟ افتابیه؟ برفیه؟ مخاطب خاصم نداریم از اون بپرسیم خو لامصبا یکیتون من ساده دلو در جریان بزاره

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


کاملا واقعی
امروز به دوستم میگم واای از امسال دیگه باید کتابامونو نگه داریم واسه کنکور
میگه نه بابااا تا اونموقع که کتابا و درسا عوض میشه اینا چه به درد میخورن
من
سازمان سنجش
کنکور
بازم من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد